utorak, 8. rujna 2015.

First blog Giveaway - Starfish fashion and Rosegal

Eyelashes / Umjetne trepavice - LINK

Make-up brushes / četkice za šminkanje - LINK


ENG:  This is my first blog GIVEAWAY like I promised on my Facebook page Starfsih fashion. I received my package from Rosegal.com in 15 days, and I ordered something for you. My giveaway include this amazing eyelashes with mini glue, and 5 pieces make-up brushes. I ordered before this eyelashes for myself and I love them, so I want to make someone happy with something that I also love. Make-up brushes are amazing, so soft and nice that I can´t believed. And I also love this flower print design on them. Good luck everyone.

HR: Ovo je moje prvo blog darivanje koje sam obećala na Facebook stranici Starfish fashion. Došao mi je paket s Rosegal.com za 15 dana, i naručila sam nešto za vas. Ovo darivanje uključuje 1 par umjetnih trepavica s mini ljepilom i set četkica za šminkanje. Ovo trepavice ste mogli vidjeti već prije na blogu kad sam ih za sebe naručila i predobre su (sliku mojih ćete vidjeti dolje). Četkice su premekane i preslatkog cvijetnog printa, baš su mi se svidjele. Više o nagradnoj igri na facebook stranici, a mogu sudjelovati svi iz: Bosne i Hercegovine, Srbije, Hrvatske i Crne Gore. Sretno svima.







 www.rosegal.com?lkid=10481

2 komentara:

  1. Simpaticno darivanje :-) divno je sve, zanima.me kakve su cetkice :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. S obzirom koliko im je mala cijena zaista su ok

    OdgovoriIzbriši